4/3 2012

En ny fin dag är här och den välkomnas varmt! Jag kommer från och med idag, dvs. den 4/3 under två veckor endast äta/dricka flytande föda (cambridge kuren och naturdiet -mina favoriter!). Ser fram emot att dela den här resan tillsammans med dig som på ett eller annat sätt är nyfiken och/eller är inne på samma spår som mig. Jag kommer även motionera och träna extra hårt under dessa veckorna (eventuellt hela mars), detta givetvis för att nå så bra resultat som möjligt. Väger mig imorgon och delar då med mig av vikten här på bloggen. Som ni säkert förstår så är mitt mål att gå ner till 55 kilo och detta ska jag kämpa med under dagarna i mars. I april kommer jag vara beach 2012 redo!! Nu kör vi.

GOD NATT! So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0